Prekių keitimas/grąžinimas
1. Prekių grąžinimo tvarka
1.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“
1.2. Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.
Klientas, pageidaujantis grąžinti prekę (-es), turi būtinai informuoti apie savo ketinimą el. paštu: tapu2help@gmail.com atsiunčiant pasirašytą prekių grąžinimo/keitimo formą. Būtina nurodyti informaciją: kliento vardas, pavardė, užsakymo numeris, prekės pavadinimas, gražinimo priežastis.
1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje
prekė turi būti Pirkėjo nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos ( nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, apsauginės virvelės.
grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos kokios buvo.
grąžinant prekę būtina pateikti užpildytą grąžinimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.4. Grąžinant prekes Pirkėjas atsako už prekių supakavimą ir gražinimą.
1.5. Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
1.6. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui gali būti grąžinti per 10 dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos ir Pardavėjo patviritinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas į Pirkėjo sąskaitą nurodytą grąžinimo/keitimo akte.
1.7. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.
1.8. Atsakomybę už negautas grąžinamas prekes prisiima Pirkėjas.
1.9. Pirkėjas atsako už saugų prekių grąžinimą per siuntų tarnybą, pristatant mūsų nurodytu adresu grąžinimo formoje.
1.10. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.11. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis nemokamai.
1.12. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
1.13 Keičiant prekes, visas su tuo susijusias išlaidas, apmoka Pirkėjas.